fbpx

Met DSM Niaga naar DOMOTEX

communicatie traject chemie

In september klopte DSM Niaga bij me aan. Of ik hun stand tijdens de grootste vloerenbeurs van Europa wilde organiseren. Het werd een race tegen de klok, want de beurs was al in januari, maar natuurlijk ging ik de uitdaging aan. Evenementen organiseren vind ik een van de leukste dingen om te doen, dus “kom maar op” dacht ik.

DSM Niaga is een organisatie die een technologie heeft ontwikkeld waarmee de boven- en onderlaag van tapijt en vloerkleden makkelijk van elkaar gescheiden kan worden. Hiermee kun je beide lagen die vaak van materiaal en kleur verschillen recyclen tot een nieuw tapijt of vloerkleed. Wereldwijd wordt tapijt op dit moment grotendeels verbrand of ergens gestort. Een mooie oplossing naar een circulaire toekomst.

Het thema voor de DOMOTEX werd ‘celebrating partnerships’. verschillende bedrijven vertrouwen al lange tijd in de technologie en hiermee wilden we toekomstige partners inspireren dezelfde weg in te slaan. Samen met het marketing-team van DSM Niaga ontwikkelden we de campagne en de boodschap die we tijdens de beurs wilden uitstralen. Het resultaat?

  • Een stand van 126m2 waarbij we met samples van klanten de mogelijkheden presenteerden
  • Tv-schermen met video’s van partners waarop ze duidelijk maakten wat zo speciaal is aan DSM Niaga
  • Mede dankzij het circulaire bed van Auping de overige toepassingen van DSM Niaga lieten zien
  • Een hoek helemaal gericht op de technologie
  • Een ‘soft-launch’ van het Again by DSM Niaga tapijt
  • Een hospitality-gedeelte om klanten en relaties te ontvangen
  • En vijf super-interessanten en leuke dagen met een fantastische standbemanning!

Niet alleen een mooi evenement om te organiseren, ook nog eens heel interessant en een bedrijf met een inspirerende boodschap. Bekijk de foto’s!

Heb jij ook een bezoek aan een beurs in het vooruitzicht? En zoek je iemand die je evenementen kan organiseren? Of heb je misschien een tof feest op de planning staan? Ik neem je het werk graag uit handen.