Advies & Strategie

Schieten met losse flodders
of starten met een plan?

Je wilt groeien met je bedrijf en weet dat marketing en communicatie hieraan bijdraagt. Maar waar begin je? Met een slimme communicatieaanpak is je doelgroep beter te beïnvloeden en ben je als bedrijf uiteindelijk invloedrijker, succesvoller en maak je meer impact.
 
 

Wat gaan we doen?

Bekende marketinggoeroes zeggen wel eens: wat is je why of wat is je purpose? Hier starten we dan ook mee, het echte DNA van jouw organisatie boven tafel te krijgen. Waarom ben je gaan ondernemen en hoe onderscheid je je van andere bedrijven? Ook analyseer ik de inzet van je huidige communicatie en het effect hiervan en kijk naar je doelgroepen, je aanbod, doelstellingen en concurrenten. Kortom een complete doorlichting van je bedrijf. Dit vertaal ik vervolgens naar een kernboodschap, strategie en een slimme communicatieaanpak waarmee je je doelgroepen ook echt bereikt. Daarna is het tijd voor actie. Je gaat hier zelf mee aan de slag of ik help je ermee.