Champagne!
Laat een blijvende indruk en organiseer een event.


Met een event kun je een blijvende indruk achterlaten. Meer dan dat je dat via andere marketingkanalen doet. Je komt namelijk echt in contact met je publiek.

Of het nou een klantevent, netwerkborrel, opening of personeelsfeest is, ik neem je het werk graag uit handen. Want evenementen organiseren, daar ben ik goed in.

 
 
 

Er is altijd reden voor een feestje! Organiseer dat event ;)


Tenminste, zo ben ik opgevoed. Het organiseren van events zat er dan ook al vroeg in. Als kind organiseerde ik disco's en jeugdkampen. En tijdens mijn studietijd was ik lid van de activiteitencommissie. En hoe kan het ook anders? Hier borrelden we vooral en organiseerden we gala's ;)

En ineens werd dat event management serieuzer. Als professional organiseerde ik management conferences voor de top van het bedrijfsleven, netwerkborrels, persooneelsfeesten voor 800 man en grote complexe open dagen in de chemische industrie waarbij veiligheid topprioriteit was.

Om een goed event neer te zetten moet je niet alleen een regelneef, maar ook creatief, stressbestendig en inventief kunnen zijn. En stiekem weet ik dit al heel lang, events organiseren, daar ben ik gewoon echt goed in.

Met een event laat je een blijvende indruk achter. Je komt namelijk echt in contact met je doelgroep. Als het goed georganiseerd is tenminsteโ€ฆ

Krijg jij de kriebels als je er alleen al aan denkt? Of is het gewoon weg te druk op jullie afdeling? Geen event is me te gek. Ik neem je het werk graag uit handen.

Hoe ga ik te werk:


๐Ÿ”ฅIk bedenk een tof concept met een thema en zorg ervoor dat dit tot in de puntjes door wordt gevoerd.
โšกVooraf en tijdens het event houd ik overzicht en speel ik in op onverwachte momenten zonder dat iemand het in de gaten heeft.
๐ŸธEn natuurlijk regel ik ook de praktische zaken als catering, personeel en fijne muziek, zodat jij nergens omkijken naar hebt.

Oh ja, en 9 van de 10 keer is er champagne.

Cheers ๐Ÿฅ‚