fbpx

Nieuwe positionering voor Time27

positionering bedrijf vernieuwen

Begin dit jaar mocht ik Loopbaanbureau Time27 ondersteunen om een nieuwe positionering te ontwikkelen en deze te vertalen naar de website. Het bureau coachte tot dat moment vooral professionals in het optimaal benutten van zijn of haar beste kwaliteiten om zo tot de ideale baan te komen. Een nieuwe dienst in het pakket van Time27 werd het het ondersteunen van bedrijven die met duurzame inzetbaarheid aan de slag willen.

Met de nieuwe dienst spreekt Time27 ook een nieuwe doelgroep aan. Waar de coaching zich vooral op individuen richt, richt de begeleiding van trajecten zich meer op bedrijven. Dit vroeg om een nieuwe positionering en bijhorende kernboodschap. Met behulp van het communicatiecanvas maakte ik een beknopt communicatieplan om te ontdekken waar de kracht van Time27 ligt en hoe je dit kan inzetten richting de doelgroepen. Op basis daarvan bepaalden we de kernboodschap waarmee Time27 zich kan onderscheiden.

Om de nieuwe positionering echt te laten landen is het belangrijk deze in alle communicatiemiddelen goed door te voeren. Online, maar ook offline. Voor Time27 ging ik met de website aan de slag. Door de teksten aan te passen en nieuwe foto’s te plaatsen zag de website er weer mooi en fris uit. Mรฉt de juiste kernboodschap☺️ .

Wil jij ook je ideale klant bereiken? Maar je weet niet goed hoe je dit moet aanpakken. Ik help je met je positionering. Kies voor het pakket ‘Can you see me?’ en ik help je op weg.