Je voelt je ongemakkelijk, hebt geen gespreksonderwerp en wat trek je aan ?!
Een eerste date is altijd spannend, want je hoopt dat je iets gemeen hebt met je date en dat er geen ongemakkelijke stiltes vallen. Toen ik afgelopen week First Dates zat te kijken (echt genieten 😍) zag ik dat er wel wat overeenkomsten zijn tussen een eerste date en de connectie zoeken met je doelgroepen. Want:
✨ Je zoekt uit of je iets gemeen hebt
👄 Je brengt je verhaal (hopelijk) ongedwongen over op een manier dat de ander het begrijpt
👂Je laat zien wat jij belangrijk vindt en leeft je in de ander in
🧜♀️ En zorgt ervoor dat je er op je best uitziet
Dit inspireerde me voor een najaarsactie, vooral nu het een uitdaging is om in het ‘echt’ te daten 😆. Ik help je online de match met je doelgroep te maken, denk met je mee over verschillende gespreksonderwerpen en zorg ervoor dat je er op je best uitziet.
Wat houdt de date in?
We bellen 45-60 minuten over je bedrijf en huidige inzet van communicatie. Daarna analyseer ik je website en social media. Ik kijk naar je boodschap, of er een duidelijk stijl is en welke onderwerpen je bespreekt. Eigenlijk check ik jouw kanalen op de punten die ik hierboven beschrijf. Ik geef je tips hoe je die connectie beter kan maken en minimaal 15 onderwerpen om het gesprek aan te gaan. En dit alles voor maar €147.
Geïnteresseerd? Stuur me een mail via simone@misscommunications.nl en ik neem contact met je op.