Wat? Hoe? Wanneer?
En dan staat je plan, maar hoe nu verder?Ook dat kan ik begeleiden.
Je hebt namelijk meer professionals nodig, uiteenlopend van fotograaf tot tekstschrijver tot online marketeer.
Ik weet wie je moet hebben.
Je kiest zelf of ik je link met de 'best man for the job' of dat ik je campagne volledig uit handen neem.
Ik help je met de juiste keuzes te maken en heb je minder zorgen over 'waar moet ik beginnen' of 'wat moet ik nu eigenlijk doen'.
We kunnen toch ook gewoon beginnen en zie waar we uitkomen?
Helaas, zo werk ik niet.
Wil je dat een campagne echt succesvol is, dan moet je eerst die stap terug zetten en een plan maken.
Dan ben je veel doeltreffender en werk je efficiënter. Een helder plan levert je veel op.
⚡️ Je weet precies waar je je klant mee kan prikkelen zodat hij of zij zegt: dat wil ik ook!
⚡️ Je brengt een sfeer over die echt bij je past en iets oproept bij de klant.
⚡️ Je weet wat je moet doen om resultaat te bereiken en welke stap je het beste als eerste kunt zetten.
Daarom stellen we eerst je campagneplan op.
Deze beschrijft precies wat je wanneer moet doen om je doelstellingen te bereiken. Én, elke campagne is uniek.
Geef zelf je campagne vorm
Mijn plannen zijn zo opgesteld dat je zelf bepaalt: doe ik alles in 1x of in fases?
Wat je ook kiest, ik vertel je sowieso waar je mee moet starten.
Maar beschikbare tijd, de expertise die je in huis hebt en budget zijn ook niet onbelangrijk.
Geef dus zelf je campagne vorm en bereik toch resultaten.
Met een budget waar jij je comfortabel bij voelt en de service die een groot bureau je ook biedt.
Je gaat volledig zelf aan de slag.
Het marketingplan is een duidelijke en heldere basis voor je campagne. Je krijgt sowieso drie aanbevelingen waar je het beste mee kunt beginnen. De rest bepaal je zelf. Je hebt voldoende professionals in je netwerk die je ondersteunen met de uitvoering.
Een deel doe je zelf, een deel besteed je uit.
Aanvullend op de drie aanbevelingen, maak ik een overzicht van de stappen die je het beste als eerste kunt zetten om resultaat te bereiken. Daarnaast link ik je aan de 'best man for the job', professionals waar ik op terugval aangezien ze gewoon heel goed zijn ;). Deze zijn afgestemd op de ondersteuning die je zoekt en het budget dat je beschikbaar hebt. Jij onderhoudt vervolgens het contact en coördineert de campagne.
Ik ben je ‘aannemer’ en neem alles uit handen.
Een campagne coördineren is niet makkelijk en kost tijd. Tijd die je misschien niet hebt, omdat je druk bent je bedrijf te runnen. Ik kan je ook volledig ontzorgen en als soort van ‘aannemer’ optreden. Ik geef verder invulling aan het campagneplan, zorg ervoor dat alles in lijn blijft met de afspraken en stuur de professionals aan. Zo heb jij maar één aanspreekpunt en ik regel de rest.