Structuur in vier uur
Leer zelf je communicatie
Je weet dat je met iets meer structuur en een goed plan een professionele uitstraling krijgt en je doelgroep echt bereikt. Maar een lang traject en bijhorend budget, dat zie je niet zitten. Met 'structuur in vier uur' leer ik je een goede basis voor je marketing & communicatie neer te zetten.
Leer zelf je communicatie
professioneel vorm te geven
Je weet dat je met iets meer structuur en een goed plan een professionele uitstraling krijgt en je doelgroep echt bereikt. Maar een lang traject en bijhorend budget, dat zie je niet zitten. Met 'structuur in vier uur' leer ik je een goede basis voor je marketing & communicatie neer te zetten.
Ben jij klaar voor meer structuur?
Je bent expert in je vakgebied. Je hebt leuke klanten, maar je merkt dat je marketing beter kan. Je wilt meer mensen bereiken met doelgerichte en duidelijke communicatie, zodat ze jouw toegevoegde waarde echt leren kennen. Voor je gevoel doe je maar wat en ontbreekt er iets.Je weet in ieder geval dit kan beter!
Deze workshop helpt startende ondernemers en MKB'ers aan een goede structuur voor hun marketing & communicatie. Zo schiet je niet meer met losse flodders, maar raak in je doel. Je wilt tenslotte de juiste klanten aantrekken. Samen werken we toe naar een goede basis waar je zelf mee aan de slag gaat.
Tijdens deze workshop:
Help ik je jouw kennis & expertise in te zetten om jouw doelgroep te bereiken
Bespaar je tijd door niet eerst zelf iets te proberen
Volg je alle stappen voor een goed communicatieplan
Definiëren we zes thema's waar je altijd op terug kunt vallen
Ga je naar huis met minstens drie marketingacties
Geef ik je concrete tips gericht op jouw specifieke situatie
Na de workshop staat een duidelijk plan. Je hebt een richting gekozen en een frisse blik op je bedrijf. En veel energie om er zelf mee aan de slag te gaan!
Structuur in vier uur
Een goed plan is niet op een half uurtje gemaakt. We plannen daarom een ochtend of een middag waarin we jouw bedrijf onder de loep nemen. We bekijken je ideale klant, jouw doelstellingen, je aanbod en of dit nog allemaal bij elkaar past. Dan kijken we naar jou als ondernemer. Wat maakt je uniek en waarom moeten klanten voor jou kiezen.
Dit vertalen we naar een plan, waarin we beschrijven hoe je jezelf en jouw bedrijf het beste kunt profileren en met welke aanpak je potentiële klanten het beste kan bereiken. We bepalen samen een aantal thema’s waarop je in je communicatie altijd kan terugvallen, bijvoorbeeld in de vorm van een socialmediabericht of blog. Hierbij kijken we natuurlijk welke kanalen het beste passen bij jouw doelgroepen. Per thema stellen we een concrete boodschap op, zodat je altijd consistent bent. Zo is het voor potentiële klanten meteen duidelijk wat je ze kunt bieden.
Nu tijdelijk voor: